بهار اندیشه با پرسش های نو

موسسه مطالعات سیاسی اقتصادی پرسش برنامه درسگفتارهای بهار ۹۱ خود را اعلام کرد.

به گزارش موسسه مطالعات سیاسی اقتصادی پرسش، در دوره بهار همچون دوره های پیشین هر روز کلاس‌های اساتید این موسسه برگزار خواهد شد.
این گزارش می‌افزاید دوره‌ی «سینمای ترنس مالک» مازیار اسلامی روزهای شنبه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ برگزار و شروع کلاس از تاریخ ۲۶ فروردین ۹۱ خواهد بود که علاقه‌مندان می‌توانند ثبت نام کنند.
یکشنبه‌ها در این موسسه مراد فرهادپور «فلسفه آلن بدیو» را تدریس می‌کند که آغاز کلاس‌ها از ۲۰ فروردین ۹۱ و ساعت آن ۱۷ تا ۱۹ خواهد بود.
روزهای دوشنبه دو کلاس همزمان در این موسسه تدریس می‌شود، علاقمندان به هاناآرنت می‌توانند در کلاس‌های «هاناآرنت و وضعیت بشری» علی معظمی شرکت کنند و مشتاقان تاریخ فلسفه سیاسی می‌توانند با خشایار دیهیمی «تاریخ فلسفه سیاسی : تجزیه و تحلیل فلسفه دوران کلاسیک» را دوره کنند. هر دو درسگفتاری روزهای دوشنبه موسسه پرسش از ۱۷ تا ۱۹ و شروع کلاس‌ها از ۲۸ فروردین خواهد بود.
استاد مصطفی ملکیان دوره روانشناسی اخلاق را در این موسسه تدریس می‌کند. در این دوره «روانشناسی اخلاق : جبر و اختیار و مسئولیت‌های اخلاق» را در روزهای سه شنبه و از ۲۲ فروردین آغاز می‌کند.
درسگفتار «مارکس و فلسفه تاریخ» را صالح نجفی چهارشنبه‌ها و از تاریخ ۲۳ فروردین از ۱۷ تا ۱۹ آغاز خواهد کرد و همزمان با او محمد مالجو «کارل پولانی : پروسه مقاومت در برابر نظام بازار» را درس خواهد داد.
هفته با درسگفتار «ادبیات روسی : مایاکوفسکی؛ خطابه‌ی طغیان» حمیدرضا آتش برآب پایان خواهد رسید. پنجشنبه‌ها از ساعت ۱۴ تا ۱۶ بوده و این دوره از ۱۴ فروردین آغاز شده است.
برای اطلاع بیشتر از کلاس‌ها و نحوه ثبت نام در این دوره و دوره های آینده می‌توانید با شماره های ۵- ۸۸۶۵۸۶۰۳ تماس گرفته و یا به نشانی اینترنتی http://www.qporsesh.com مراجعه کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *