واکنشی به دوچرخه سواری شهردار تهران

پیروز حناچی شهردار تهران روز سه شنبه هفته گذشته با دوچرخه به محل کار خود رفت. این ۶ توئیت انتقادی است به این حرکت نمادین شهردار تهران. 

۱. آقای حناچی، شما هم عین من اضافه‌وزن دارید و امکان ندارد بتوانید مسیر طولانی را دوچرخه‌سواری کنید آن‌هم در تهران که شیبی کشنده دارد.از شمال به جنوب دوچرخه قابل کنترل نیست برعکس هم این شیب به جهنم عضله‌های شما تبدیل می‌شود. پیش از سرقت دوچرخه ام این را تجربه کرده ام.
۲. نیازی به حرکت‌های نمادین نیست تردد با دوچرخه راه‌حلی برای اولویت «آلودگی هوا» و «حمل‌ونقل شهری» نیست، ساختار فیزیکی شهر این اجازه را نمی‌دهد، برای حل این بحران شهر نیاز به اتوبوس و واگن مترو و… دارد. در ساعت پیک بدون عکاس و فیلم‌بردار تصادفی،اتوبوس و مترو را تجربه کنید.
۳. سه‌شنبه‌ها به شهرداری نمیرسید؛مسیرحرکت شمارا شناسایی میکنیم وبرای رفع مشکلات به شما پناه می‌آوریم؛چراکه بروکراسی کمرتهران را شکسته است.انباشت قوانین متناقض ازدوره بلدیه تاهمین شورای پنجم که هم زمان اجرا میشوند
۳.۱.موجب شده تا برای فرار از دیوانسالاری، شهروندان به عالی‌ترین مقام پناه بیاورندچراکه ازطرف دیگرامکان دورزدن در هم سطوح وجود دارد.
۴. شما همین سه‌شنبه‌ها را هم با خودرو اداری بیایید و دوساعت زمان دوچرخه سواری را به افزایش بهره‌وری در شهرداری اختصاص دهید.
۵. اگر از تجریش بخواهید خود را به خیابان بهشت برسانید قطعاً بخشی از سفر را باید در اتوبان باشید یا تخلف کرده درخط ویژه بی آرتی رکاب بزنید، اگرتصادف کنید دیگر حوصله این بازی شورا را نداریم که گزینهای انتخاب و البته چند روزی هم ما را با محسن هاشمی سرگرم کنند.
۶. مقالات شما را خوانده‌ام، فردی علمی هستید مواظب باشید رفقای روابطعمومیچی ما شما را به شومن شهری تبدیل نکنند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *